Chleb z muesli i bananem


Czas przygotowania: 30 minut

Składniki:
250g mąki
7g suszonych drożdży
25g miękkiego masła
Szczypta soli
150ml wody
Garść muesli
1 banan


Przygotowanie:
Mąkę, drożdże i sól wymieszać, dodać wodę i masło, zagnieść ciasto, ugniatać przez kilka minut. Następnie włożyć do nagrzanej szklanej miski (Żaneta Makuch dzięki za patent :)i odstawić na 30 minut do wyrośnięcia. Następnie ponownie zagnieść dodając pokrojonego banana i muesli. Uformować chleb i naciąć dość głęboko. Piec ok 30 minut w 200 stopniach.
Inspiracja: książka wypieki bezglutenowe Louise Blair, w zasadzie zaczerpnęłam tylko proporcje, użyłam też mąki pszennej , banana zamiast zblendować pokroiłam w plastry, jeśli ktoś z rodziny nie uznaje banana w wypiekach (jak moja córka) można oddzielić kawałek bez banana. Spontanicznie dorzuciłam też muesli. Jak widać na zdjęciu rzucili się na ten chleb i zjedli w 15 minut :)
 ‪#‎chleb‬ ‪#‎słodkie‬ ‪#‎banan‬ ‪#‎muesli‬ ‪#‎pieczywo‬


Komentarze

Popularne posty