3-warstwowe ciasto


Jedno ciasto, 3 warstwy. O tym triku powiedziała mi znajoma, postanowiłam wykonać i ku mojemu zdziwieniu faktycznie wyszło jak mówiła. Wierzchnia warstwa biszkoptowa, dolna budyniowa :)

Czas przygotowania: 15 minut

Składniki:
4 jajka w temp pokojowej
130g roztopionego masła
500 ml ciepłego mleka
120g mąki
3 płaskie łyżeczki stewii

Przygotowanie:
Żółtka oddzielić od białek. Nastepnie białka ubić na sztywną pianę i odstawić na bok. Żółtka roztrzepać ze stewią, dodać masło i mieszać ok minuty aż do połączenia składników.Następnie dodać mąke i znów mieszać do połączenia. Stopniowo dodawać ciepłe mleko wciąż mieszając. Dodać ubitą pianę z białek (stopniowo, najlepiej na 3 razy) i mieszać szpatułką aż do połączenia wszystkich składników. Pod koniec wspomogłam się trzepaczką. Przelać masę na małą blaszkę (moja ma 21x21cm). Piec w 180 stopniach przez 60-65 minut. Pozostawić do wystudzenia.
‪#‎ciasto‬ ‪#‎deser‬ ‪#‎słodkie‬ ‪#‎slodycze‬



Komentarze

Popularne posty